Zelf (online) regelen
Veel hypotheekzaken regel je eenvoudig zelf in Mijn BLG of de BLG Wonen app, zoals:
Jouw situatie
Een (on)verwachte verandering in je leven, woonwens of -behoefte? Wij denken met je mee:
Service en contact
Wij staan elke werkdag klaar om antwoord te geven op je vragen. Veel informatie vind je ook op onze website:
Waarmee kunnen we je helpen?
Of ga snel naar:
Klantonderzoek: Know YourCustomer
Mogelijk heb je de term ‘Know Your Customer (KYC)’ wel eens voorbij zien komen. Maar wat betekent dit eigenlijk? En waarom is het voor ons als hypotheekverstrekker een belangrijk onderwerp?
Lees meer over het hoe en waarom van klantonderzoek en het KYC-beleid
Veelgestelde vragen door klanten
-
Dit regel je eenvoudig in Mijn BLG of de BLG Wonen app. Ga naar je hypotheekoverzicht in de online omgeving en klik op 'Tussentijds rente aanpassen'. Je krijgt een overzicht van de kosten en de nieuwe maandverplichting.
Kijk hier voor meer informatie over het eerder aanpassen van je rente -
Als je via Mijn BLG of de app een bouwdepotdeclaratie hebt ingediend, krijg je een e-mail als ontvangsbevestiging. We verwerken je declaratie binnen 2 werkdagen. Zodra de declaratie is verwerkt kun je deze terugzien in Mijn BLG en de app. Is je declaratie afgekeurd? Dan krijg je van ons een e-mail met meer informatie.
Meer weten over een bouwdepot bij BLG Wonen, bijvoorbeeld hoe lang je het bouwdepot kan gebruiken? Bekijk hier alle veelgestelde vragen over het bouwdepot. -
Dit regel je zelf in Mijn BLG of de BLG Wonen app bij 'Zelf regelen' > 'Contactgegevens'.
-
Je inloggegevens kan je zelf opvragen via onze website.
Heb je nog geen account? vraag deze dan eerst aan. Na je aanvraag ontvang je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gebruik je als je voor de eerste keer inlogt. We vragen je bij het eerst bezoek om je wachtwoord meteen te veranderen. Je kunt ook je gebruikersnaam aanpassen.
Tip: registreer je ook gelijk de BLG Wonen app? Dan kun je voortaan ook inloggen met de QR code van de app.
-
In Mijn BLG en de app vindt je informatie vinden over alle producten die je bij ons hebt. Je ziet er bijvoorbeeld je komend maandbedrag en het jaaroverzicht. Ook kan je een heleboel zaken zelf online regelen. Klanten gebruiken Mijn BLG of de app onder andere voor het doen van extra aflossingen of om een nieuwe woningwaarde door te geven. En wist je dat je met de QR code van de app snel en gemakkelijk in kan loggen in Mijn BLG?
Bekijk hier alle mogelijkheden in Mijn BLG en de BLG Wonen App
Bekijk hier alle veelgestelde vragen
Neem contact met ons op
We helpen je graag met vragen over je hypotheek of bankspaarrekening. We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:30 uur.