Regel het zelf in Mijn BLG of de BLG Wonen App

Bekijk wat je zelf online kunt regelen

Veelgestelde vragen

  • Inloggegevens kwijt

    Om in te loggen in Mijn BLG heb je inloggegevens nodig. Ben je je inloggegevens kwijt?

    Wachtwoord geblokkeerd

    Als je meer dan drie keer hebt geprobeerd om in te loggen met een verkeerd wachtwoord, is je wachtwoord geblokkeerd. Kijk hier voor de mogelijke oplossingen.

    Heb je nog geen Mijn BLG?

    Na je aanvraag ontvang je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gebruik je als je voor de eerste keer inlogt. Bij je eerste bezoek vragen we je om je wachtwoord meteen te veranderen. Je kunt ook je gebruikersnaam aanpassen.

  • De meeste jaaroverzichten staan uiterlijk begin februari in Mijn BLG en de BLG Wonen app. Log in, ga naar 'Zelf regelen' en daarna 'Documenten'.

    Kijk voor de precieze data of meer informatie op onze pagina over het jaaroverzicht.

  • De maandtermijn van je hypotheek wordt in de 1e week van elke maand geïncasseerd. Onderstaand vind je de incasso data voor 2024. Afhankelijk van je bank kan het bedrag enkele dagen later worden afgeschreven van je rekening. Dit bedrag bestaat uit de maandelijkse rente en/of aflossing op je hypotheek.

    Tip: je kunt de geplande incasso ook inzien op de internetbankieren-omgeving van je betaalrekening. Afhankelijk van je bank vind je deze in internetbankieren onder ‘geplande incasso’s’ of ‘geplande afschrijvingen’.


    Incasso data 2024
    4 januari
    1 februari
    1 maart
    4 april
    2 mei
    3 juni
    3 juli
    1 augustus
    3 september
    2 oktober
    1 november
    3 december

    Meer over je maandelijkse hypotheekincasso

  • In Mijn BLG of de app kun je een telefoonnummer of e-mailadres toevoegen, wijzigen of verwijderen. Een nieuw (post)adres kun je hier ook doorgeven. Log in en ga naar 'Zelf regelen' en daarna 'Contactgegevens'.

    Eerder waren er technische problemen in Mijn BLG om je juiste telefoonnummer aan ons door te geven. Daarom kun je nog tot begin volgend jaar jouw telefoonnummer doorgeven en bevestigen. Komt het nu niet uit? Dan kun je het ook nog op een later moment doen.

Meer veelgestelde vragen van klanten

Kom je er niet uit?

  • Kijk voor meer informatie op de pagina voor klanten.
  • Neem contact met ons op. We helpen je graag met vragen over je hypotheek of bankspaarrekening. Zonder wachttijd of keuzemenu. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur.
Tip: houd je hypotheeknummer of bankspaarrekeningnummer bij de hand. Deze vind je op het overzicht van je hypotheek in Mijn BLG of onze app.

Hypotheken

Bel ons op: 046 478 88 88

Banksparen

Bel ons op: 046 478 88 20


Chatten met ons? Dat kan in Mijn BLG en de BLG Wonen app, op werkdagen tussen 8:45 uur en 17:15 uur.

Stuur ons een bericht

Vul onderstaande gegevens in en wij bellen je (tijdens onze kantooruren) terug.

Gegevens invullen
captcha_alt_message
Gebruik hoofdletters.
App ons op 06 - 51 04 44 35
Je wordt binnen 1 uur geholpen (tijdens onze kantooruren).
Stuur ons een e-mail via het contactformulier.
Ga naar het contactformulier
Je ontvangt binnen 48 uur een reactie (op werkdagen). Tip: bellen is sneller!
Postadres
BLG Wonen
Postbus 10021
3505 AA Utrecht

Neem contact op met je adviseur voor:

  • Advies over jouw financiële situatie.
  • Een check of je hypotheek nog bij je past.
  • Uitleg over de gevolgen van een aanpassing aan je hypotheek.

Neem contact op met je eigen adviseur. Of vind een adviseur bij jou in de buurt.


Bel ons gerust als je een vraag hebt. We staan ook open voor klachten of suggesties.