Zo werkt Mijn BLG
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten
Je kunt jouw gebruikersnaam of wachtwoord gemakkelijk opnieuw aanvragen. Je gebruikersnaam ontvang je direct via e-mail. Voor jouw veiligheid sturen wij een nieuw wachtwoord per post. Deze krijg je na ongeveer drie werkdagen binnen. Is je Mijn BLG account geblokkeerd? Kijk dan hier voor meer informatie.
Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten
Inloggen in Mijn BLG
-
Met onze app kun je je hypotheekzaken op je smartphone of tablet regelen. Maar de app kun je ook gebruiken om via blgwonen.nl in te loggen in Mijn BLG. Het aanmelden in de app is maar één keer nodig. Vanaf dan kan je altijd snel en veilig bij je hypotheekzaken in de app óf in Mijn BLG, zonder gebruikersnaam en wachtwoord.
- Download de BLG Wonen app in de App Store (iOS) of via Google Play (Android).
- Open de app en kies je naam.
- Stel zelf een mobiele pincode in.
- Doorloop de stappen om je aanmelding in de app af te ronden.
- Ga naar blgwonen.nl en klik op ‘Mijn BLG’
- Klik bij ‘Kies hoe u wilt inloggen’ voor de BLG Wonen app. Zie je deze optie niet? Klik dan eerst op ‘Log anders in’.
- Scan de QR code met je app.
- Bevestig het inloggen met de zelfgekozen pincode in de app.
Tip: in de app kun je ook gezichtsherkenning of je vingerafdruk registreren. Dat maakt inloggen helemaal makkelijk.
-
Heb je je telefoonnummer bevestigd? Dan ontvang je bij het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord een extra beveiligingscode via sms. Zo werkt inloggen met wachtwoord en beveiligingscode:
- Ga naar blgwonen.nl en klik op ‘Mijn BLG’
- Klik bij ‘Kies hoe u wilt inloggen’ voor ‘Wachtwoord + beveiligingscode’. Zie je deze optie niet? Klik dan eerst op ‘Log anders in’.
- Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op ‘Volgende’.
- Je ontvangt een beveiligingscode op het bij ons bekende telefoonnummer.
- Vul de 6-cijferige code in en klik op ‘Inloggen’.
Let op: is je telefoonnummer niet bekend bij ons of heb je deze nog niet bevestigd? Log dan in en vul je gegevens aan onder ‘Zelf regelen’ en ‘Contactgegevens’. Of neem contact met ons op via 046 – 478 88 88.
Waarom een extra beveiligingscode?
We willen graag dat je persoonlijke gegevens goed beschermd zijn. Daarom ontvang je bij het inloggen in Mijn BLG met je gebruikersnaam en wachtwoord een extra beveiligingscode. Zo kunnen anderen niet inloggen met alleen jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Na het inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord ontvang je een sms met daarin een 6-cijferige code. Pas na het invoeren van deze beveiligingscode krijg je toegang tot Mijn BLG.
Problemen met inloggen in Mijn BLG
-
Je hebt drie keer of meer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Bekijk hier wat je kan doen.
Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?
Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.
-
Het kan zijn dat je Mijn BLG of een webpagina van ons niet goed ziet. Een fout in de weergave van onze website kan verschillende oorzaken hebben. Zorg er altijd voor dat je de meest recente versie van je webbrowser gebruikt. Lees meer over browsers en systemen.
Gebruik je een snelkoppeling of favorietenlink? Zoek dan de desbetreffende pagina op de website. Of heeft je browser verkeerde gegevens in het cache geheugen opgeslagen? Verwijder je cookies en probeer het opnieuw. Blijf je problemen houden? Neem dan contact met ons op.